2012. július 21., szombat

Alice Nine - Yami ni chiru sakura (Szétszóródott cseresznyevirágok a sötétben)


A nyomorúságból való szökés egy története,
amikor a cseresznyevirágok táncra perdülnek, és szétszóródnak, aaah
Elnémítom a hangom és várom a végét, mert senki sem vesz észre engem

Elutasítottam mindenkit, kitaszítottam mindenkit.

A „Mostantól fogvát” csak álmomban láttam,
elmosódva azzal a levéllel, amelyet nem tudtam megírni
Csak a sötétség volt kedves, és szívet tép
ő;
Lehunytam a szemeim.

Hogy elrejtsem magamat a közeli tájban,
arra nem tudtam egy olyan színt találni, amelyben el tudtam volna keveredni.
Így végül talán képes vagyok arra, hogy elt
űnjek az éjszaka sötétjében

A kezemet elajánlották

Elutasítottam mindenkit, kitaszítottam mindenkit.

A végzet harangjának a zúgása miatt felébredtem röpke álmomból,
Viszlát szeretteim, a tavaszi szell
ő
elrepített engem…

Amikor a cseresznyevirágok sírtak…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Látogatottság