2012. július 26., csütörtök

Cherry-chan

Sziasztok!
Na, nektek hogy telik a nyári szünet? Nekem nagyon gyorsan, és tudom hogy ez az utolsó nyugodt nyaram. Szeptembertől kezdődik  a gyakorlat, és nem tudom hogy fogok frissíteni. Yuuna is kollégista lesz, avagy albérletet fog kivenni, és csak hétvégente fog tudni frissíteni, vagy lehet akkor se. Megfordult már a fejünkbe, hogy szeptembertől bezárjuk az oldalt, és majd következő nyáron megnyitjuk, vagy nagyon ritkán fogunk frissíteni, de vállaljuk.  Ezért örülnénk, ha esetleg még jelentkezne valaki társ szerkesztőnek, mert a másik fordítónk - aki eltűnt o.o -  ő is egyetemista.  Hmm ezt majd valahogy megoldjuk.
 Nálatok milyen az idő? Itt tegnap nagy villámok voltak, és szivárvány. Elképesztő milyen szép amikor süt a nap, az égen szivárvány, és közbe villámlik. Érdekes villámok voltak. ._. Eléggé sok idő kellett mire feltudtam rakni a Soul Eater összes részét, pedig nem olyan hosszú, mint a D. Gray-man. Csak mostanság laptopon vagyok, és itt nincs egér, csak ilyen "tapics pad" xD Hmm nemsokára meg lesz a 4000 látogatott *-* Ma elkezdtem nézni egy filmet " Hallgass a szívedre" címen, még nem sikerült végig néznem  De azt mondják nagyon jó, és a végén az ember elbőgi magát.. már aki. :D
Közbe Yuunával beszélgetek. Érdekel titeket, hogy miről?:D
Cherry: heyhey ne siesd el a "munkát"!
Yuuna: mert, miért ne isessek? 
Cherry: még a végén vmit elrontassz a sietségben
mint pl én ha gyorsan akarok vmit leírni félre ütöm a betűket xD
törekedj a tökéletes precíz munkára
Yuuna: noooooo, nem ejtek hibákat!
törekszem is
megnyugodtam
Cherry: ^^
miért, tán nyugtalan voltál?
Yuuna: Igen, mert dolgozni kell! xD
Cherry: Dolgozni?XD
Yuuna: Bezon, a munkát nem lehet félvállról venni. xD
Cherry: A fordítás nem munka. xD ( ejjh ellentmondásaim xD)
Yuuna: Dehogynem:D
Cherry: Hátha te mondod.

És én most eltűnök Tv-t nézni. ^^ Én és a hercegem 2. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Látogatottság