2012. szeptember 3., hétfő

the GazettE - Dripping insanity (Csöpögő téboly)

A magány a vörös nevetésekbe fullad
a halkan csöpögő tébolyban 
A tisztátalan szemeid, melyek elfelejtettek aludni,

már nem láthatják a holnapot

Az ideák, melyek a felszínen úsznak,
elkezdenek alámerülni

Hová nézel azzal az oly szomorú arccall?
Az emlékek, melyek már nem fognak elérni,
és amelyek egytől-egyig széthasadnak
vörösek a fehér falakon

A testhőmérsékleted elmosódik
Továbbra is meredsz (rám), s elfelejtesz pislogni
Az elveszett habozás gyenge érzésével
nem volt semmi kétséged

Úgy tűnik, el fogod felejteni
még a fájdalmat és a könnyeket is, melyeket elszenvedtél

Miért nézel rám oly szomorú arccal?
Feléd nyújtom a kezem
Az emlékek, melyek egytől-egyig széthasadnak
cél nélkül kezdtek áramlani

Én hibáztam?
Ne nézz oly szomorú szemekkel
Tanítsd meg...
Hol az igazság?

Engedd, hogy halljam a szíved
Magányos voltam, így
minden rendben, még ha ez csak hazugság volt

Légy megértő a gyenge énemhez
aki nem akart meglátni semmit

A fagyos arcod hideg
Még csak nem is kapkodsz levegő után
Hoizászoktam a magányossághoz,
így hát, miért hullnak mégis ezek a könnyek?
Nem mosolygok azokban az emlékekben,
amelyek egytől-egyig visszarémlenek.

Úgy, mint most
Te és én magányosan maradunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Látogatottság