2012. június 26., kedd

The GazettE – In the middle of chaos (A káosz kellős közepén)




Az a kis szabadság, amit ismerek,
Minden, amit meg kellene tartanom,
Egy nap talán elveszik.
Valaki, mint én,
Álltam a színpadon és ráeszméltem,
Én vagyok ott, ki az igazságot énekli?
Ez hülyeség! Én itt vagyok!

Hirdessük ezt az eszmét,
A dalt, mint balszerencsés büszkeséget.
Természetes fájdalommal hányok,
Csak azért, hogy bebizonyítsam magamnak.

Van egy személy, akit szeretek és családom.
Nem különbözök semmiben tőled.
Úgy nézek ki, mint egy ember.
Van egy-két gyűlöletes srác,
Nem különböznek tőled,
Úgy néznek ki, mint egy ember.

Becsület és státusz nem fontos,
Emlékszel?
Elromlott ez az egész…

Az a kis szabadság, amit ismerek,
Álom, amit meg kellene tartanom,
Egy nap talán elveszik.
Álltam a színpadon és ráeszméltem,
Én vagyok ott, ki az igazságot énekli?
Ez hülyeség! Én itt vagyok!
Hazugság által senki sem menekülhet meg.

Hirdessük ezt az eszmét,
A dalt, mint balszerencsés büszkeséget.
Természetes fájdalommal hányok.
Meglátni egymás sebeit,
Hirdessük mindent, ami vagyok,
A dalt, mint balszerencsés büszkeséget,
A káosz kellős közepén,
Csak, hogy bizonyítsak magamnak.

Fordította: El Diablo
by: Cherry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Látogatottság