2012. június 27., szerda

The GazettE – Katherine in the trunk (Katherine a csomagtartóban)



Ne menekülj az önzőségedbe többé.
Szükséges nekem hízelegned?
Ne hagyj többé egyedül.
Valójában, csodálkozom is rajta, akarom, hogy hízelegj nekem.

Ne menekülj az önzőségedbe többé.
Ha végül sírsz is, én ott akarok lenni az oldaladon.
Nem vagyunk egyedül, már nem.
Én vagyok az egyetlen, aki mindent megenged neked, dacolok veled.

A langyos szél megremegteti a gyertyalángot.
Ha a fény kihuny, én is el akarok tűnni.
Hogy elrejtsem a bosszúságom, a karomban tartalak.
Lenyalogatod a könnyeimet.

Szerelmem… nincs szükségem semmire a csupasz szavakból.
Szerelmem… Szeretlek Katherine.
Jó lenne, ha maradnál.
Édesem… Jól vagyok, te vagy az egyetlen, aki ennyire hasonlít rám.
Szerelmem… Szükségem van rád.
Maradj velem.

Meggyógyítom a magányodat… langyos szellő
Meggyógyítom a magányodat… kékszemű Katherine.

Ne menekülj az önzőségedbe többé!
Miért fejeződöttbe azzal, hogy utálsz?
Miért nézel így rám és miért sikítasz?
Ezzel a szomorú hanggal…

A langyos szél megremegteti a gyertyalángot.
A fény kihunyt és abbahagytad az sikítást.
Megérintettelek gyengéden és a tested jött felém és lassan összeestél.

Szerelmem, jól vagyok, mert találkoztam veled.
Szerelmem, fáradt lehetsz, ma este az én ölemben alszol.
Jó éjt édesem, szeretlek Katherine, cirógatom a meleg arcocskádat.
Jó éjt édesem, nem felejtem azt a pillanatot, mielőtt lehunyod szemeidet.

A csomagtartóban a kékszemű Katherine.
Az autókürt felhangzik, nem voltak kétségeim, 
Magányos Katherine, aki hasonlít rám.
Én … foglak téged.

Fordította: El Diablo
By: Cherry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Látogatottság