2012. június 27., szerda

The GazettE – Kore de yokatta n’desu (Mert olyan jó volt, mint ez)




Mert olyan jó volt, mint ez…

Amióta találkoztam veled
Többet vagyok képes nevetni, mint korábban.
Megjegyeztem, hogy nem utáltak,
Főztem és mostam rád.
Ezért maradok veled.
Megpróbálom kihozni magamból a legjobbat.
Szeretlek.
Így szeretlek.
Tudatában leszel ennek valaha?
A viszonzatlan szerelmemnek…

Ne menj, maradj!
Melletted akarok lenni.
Egy kicsit, ez csodás.  Egy kicsit, ez csodás.
Nézz rám aggodalmadban, aggodalomban…
A mellkasom fájdalmasan húzódik.
Még… vajon tényleg használhatatlan vagyok?

A hangodat akarom hallani. Itt akarom hallani.
Bámulom a telefont, de nem csörög.
Találkozni akarok veled. De nem tudok. Várok. Hová menjek, hogy találkozhassunk?

Nekem kell… meg kell valamit tennem érted.

Mindig bátorítottál gyengés mosolyaiddal.

Jó így egy kicsit.
Egy emléked leszek én is.
És aztán… el leszek felejtve.
Nem fogok viszlát-ot mondani.
Úgy tűnik, már azelőtt sírni fogok.
De a végén nevetek majd és köszönetet mondok… viszlát, viszlát.
Viszonzatlan szerelmem…

Fordította: El Diablo
By: Cherry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Látogatottság